Ward

Kanssa tarkkaavainen yleisö ja akustiikka huoneessa niin, soitettujen, pikkuseikat edelleen hallitsemaan yötä.

Seurakunnan rahapulassa huuliharppu ”Polttoaineen Palo”, mutta lisätään vain tarvittavat hyppysellinen hyväksi tarpeettomasti vastikkeeton annosta. ”Sata Miljoonaa Vuotta”, hän seisoi sly ryhti, hänen kehon suojaus kitara, joka oli kääntyi pois edestä tilaa.

”Rave” alkoi soolo, ja päättyi digitaalinen silmukoiden, että tyytyväinen bändin takaisin lavalle lopettaa laulun. Loppua kohti ”Kiinalainen Käännös,” M. Ward toi bändi pysähtynyt, jättäen vain hän ja lämpimät sävyt hänen Gibson sähköinen tehdä mitään melua.

Kun lyhyt hengähdystauko, bändi haalistuneet takaisin asian kanssa, kuten tasaisuus ja tarkkuus, se kuulosti siltä, että joku pääsi kääntymään huoneen äänenvoimakkuuden säädintä ylös.

Vaikka Sali oli häpeällisesti(!) vähättelin, ne, jotka eivät uskalla DTLA kiinni yksi vahvempi paikallinen kaksinkertainen laskut miesmuistiin.
Rhiannon Giddens avasi illan helvetin asettaa musiikkia, joka veti eri tyylilajeja ja instrumentointi, ja yksi, joka ei koskaan kääntyi silmänsä vaikea luvut Amerikan historiassa. Sen sijaan hänen musiikki vei heidät pään, jakaa yleisön kanssa tarinoita sieltä, missä tiettyjä kappaleita tuli, ja pistämällä ne elinvoimainen uusi elämä.
”Ostajan on Vaihtoehto,” johtaa raita pois Gid

dens’ 2017 LP Vapautta Valtatie oli hyvä esimerkki. Sen jälkeen hitaasti hiipiä percussive intro, hänen äänensä kohosi kautta jakeita, jotka kertoi piinaava tarina Afrikkalainen Amerikan orja, äiti pakotti huoltajuuden lapsensa. Virittää, Giddens, joilla kauden aitous, nyppiminen banjo, joka on kopio yksi tehty vuonna 1858.

Barefoot Giddens oli jumalallinen ja komentava läsnäolo, joka sopi hänen muusikkoutensa. ”Viulu Sävelet,” hän antoi vilauksen harvinainen musiikillinen high wire act: soittaa viulua ja laulaa laulu samaan aikaan.
Giddens’ taipumus muuttaa asioita ylös yhden kappaleen seuraavaan oli jaettu hänen bändi. Ryhmä – sama miehistö, joka on kirjattu Vapautta Valtatie – vaihdoin pois niiden välineet, lähes jokainen biisi. Albumin tuottaja Dirk Powell muoto-siirtynyt avaimet, kitara, vaikuttava laulu, squeezebox – tai jotain sen tapaista.

Patsy Clinen ”Hän on Sinun” osoittautui keskipisteenä sarja. Ajaton suudelma pois virittää edellyttäen, Rhiannon Giddens tilaisuus esitellä hänet kauas aina laulu ja rumpali Jamie Dick hellittämättä työtä hänen symbaalit kasvattaa whooshing äänen seinämään.

Comments are closed.